Referencje

  • Pawe艂, 41 lat, Mazowsze

    Rok ws贸艂pracy zaowocowa艂 popraw膮 rezultat贸w na wszystkich dystansach, na kt贸rych startowa艂em.
    Na dystansie 10km poprawa o 3min, p贸艂maraton – 2 min, maraton – 11 minut.
    Po treningach przygotowanych przez Krzy艣ka sta艂em si臋 du偶o lepszym biegaczem i za to Ci bardzo dzi臋kuj臋.
    Kiedy艣 jeszcze do Was wr贸c臋.

    z艂
  • Karol Bie艅, 28 lat, Krak贸w

    TAK! TAK! TAK! uda艂o si臋!!! 3 godziny z艂amane w 16. PZU Cracovia Maraton 馃檪 czas na mecie 2:59:51 馃榾 mia艂 by膰 wi臋kszy zapas ale ch艂贸d na ko艅c贸wce mocno ograniczy艂 szybkie przebieranie nogami. Mimo to uda艂o si臋 uzyska膰 wymarzony wynik! Osi膮gni臋cie takiego wyniku nie by艂o by mo偶liwe w pojedynk臋. Dzi臋kuj臋 mojemu trenerowi Micha艂 Buja艂a z Running Performance – Tw贸j trener biegowy za plany treningowe i opiek臋 trenersk膮 podczas przygotowa艅.

    z艂
  • Jakub Karcz, 33 lata, Buczkowice

    Dzi臋kuj臋 za pomoc przy treningach w okresie 聽jesienno-zimowych wnios艂y sporo nowego w moje bieganie.聽Maciek 呕ukiewicz naprawd臋 ma zapa艂 i wiedz臋 kt贸r膮 ch臋tnie si臋 dzieli i bardzo dzi臋kuj臋 mu za pomoc.

    z艂
  • Jarek Zych, 39 lat, Krak贸w

    Wsp贸艂praca z trenerem Markiem Kawikiem z Running Performance to wielka przyjemno艣膰, profesjonalizm, odpowiednia motywacja daj膮ca wymierne efekty. Dost臋pno艣膰 i otwarto艣膰 trenera pozwala na ci膮g艂y kontakt i uzyskiwanie na bie偶膮co wytycznych treningowych. (Korzysta z us艂ugi biegaj z trenerem)

    z艂
  • Tomasz Chmielewski, 44 lata, 呕ory

    Rok wsp贸艂pracy z Krzy艣kiem. 3 x 偶yci贸wka na 10 km, 2 x 偶yci贸wka w p贸艂maratonie, 2 x 偶yci贸wka w maratonie ! Ale przede wszystkim wprowadzony porz膮dek w treningi. Nauczy艂em si臋 metod, kt贸re teraz mog臋 ju偶 sam wprowadza膰 w 偶ycie. Polecam ka偶demu, kt贸ry pracuj膮c samodzielnie zagubi艂 si臋 i nie widzia艂 post臋p贸w !

    z艂
  • Piotr Pawe艂czuk, 37 lat, Krak贸w

    Moja przygoda z bieganiem zacz臋艂a si臋 oko艂o 1,5 roku temu. Pod skrzyd艂a RunningPerformance.pl聽trafi艂em po 6 miesi膮cach biegania, w trakcie kt贸rych uda艂o mi si臋 pope艂ni膰 chyba wszystkie mo偶liwe b艂臋dy pocz膮tkuj膮cego biegacza, kt贸re doprowadzi艂y do bolesnej kontuzji.聽Rok trening贸w pod okiem Krzy艣ka pozwoli艂 mi na wprowadzenie 艂adu i systematyki do mojego biegania i co dla mnie najwa偶niejsze – ci膮g艂y progres.聽Wiedza i do艣wiadczenie, kt贸rymi Krzysiek mnie wspiera, zaowocowa艂o poprawieniem wyniku w p贸艂maratonie, debiut w maratonie i uwierzenie, 偶e „niemo偶liwe” nie istnieje!聽Zawsze mog臋 liczy膰 na jego rad臋, szybk膮 reakcj臋 na moje pro艣by, a w chwilach zw膮tpienia, na mocne s艂owo mobilizuj膮ce do ci臋偶kiego treningu.聽Poczucie humoru, jakim charakteryzuj臋 si臋 Krzysiek, u艂atwia kontakt i wsp贸艂prac臋.
    z艂
  • 艁ukasz Kap艂on, 27 lat, Rabka-Zdr贸j

    P贸艂 roku temu wybra艂em si臋 na analiz臋 techniki do trenera. Po konsultacji i wielu cennych wskaz贸wkach stwierdzi艂em, 偶e jest to osoba kt贸ra naprawd臋 zna si臋 na rzeczy. Krzysiek to osoba zajmuj膮ca si臋 treningiem w spos贸b profesjonalny. Posiada niezwyk艂膮 wiedze, do艣wiadczenie oraz pasj臋. Wsp贸艂praca z Nim to sama przyjemno艣膰. Nie spodziewa艂em si臋 偶e wci膮gu kilku miesi臋cy, po kontuzji pobiegn臋 sw贸j pierwszy maraton w czasie 2:38:57. Nie wyobra偶am sobie kontynuowania mojej przygody z bieganiem bez Niego. Wszystkim serdecznie polecam!

    z艂
  • Artur, 30 lat, Skawina

    Przyjemno艣膰 jest wi臋ksza, gdy biega si臋 szybciej!

    Polecam wszystkim trenera ze wzgl臋du na jego szerok膮 wiedz臋 i pasj臋 do treningu, a tak偶e na interaktywn膮 i dynamiczn膮 form臋 wsp贸艂pracy!
    Wiele nauczy艂em si臋 podczas naszej wsp贸艂pracy i w ko艅cu nie mam kontuzji!
    Najbardziej cenie sobie stworzenie indywidualnego planu 膰wicze艅 si艂owych kt贸ry mi si臋 nie nudzi i kt贸ry z przyjemno艣ci膮 wplatam w treningi biegowe, czego wcze艣niej nie znosi艂em robi膰.
    Chocia偶 d艂ugo zastanawia艂em si臋 nad podj臋ciem wsp贸艂pracy to teraz wiem po co amatorowi trener osobisty? My amatorzy jako pasjonaci cz臋sto jeste艣my nadgorliwi i mamy obsesje na punkcie naszego hobby, wolimy biega膰 ni偶 rozci膮ga膰 si臋 czy robi膰 膰wiczenia si艂owe, biegamy za szybko i za cz臋sto, robimy jeszcze wiele b艂臋d贸w kt贸rych nie ma kto zweryfikowa膰. Jak nie ma poprawy wynik贸w to tylko powtarzamy, 偶e biegamy dla przyjemno艣ci. Ok! Tylko nikt nie zaprzeczy, 偶e przyjemno艣膰 jest wi臋ksza gdy biega si臋 szybciej!

    z艂
  • Marcin, 41 lat, Pozna艅

    Na pocz膮tku musz臋 powiedzie膰 偶e te plany dzia艂aj膮!

    Plany treningowe Running Performance na pocz膮tku wyda艂y mi si臋 niesamowicie skomplikowane. Po obszernych wyja艣nieniach dotycz膮cych 鈥瀞padku pr臋dko艣ci wzgl臋dem wyd艂u偶ania dystansu鈥 oraz wielu wskaz贸wek trenera, u艣wiadomi艂em sobie 偶e przedstawione przez niego zasady treningowe s膮 jednak najprostsze do zrozumienia przez pocz膮tkuj膮cego biegacza.

    z艂
  • Grzegorz, 50 lat, Wroc艂aw

    Nowa 偶yci贸wka w maratonie!

    Z du偶a nieufno艣ci膮 zdecydowa艂em si臋 na wsp贸艂prace z trenerem on-line. Nie chodzi艂o o to czy trener jest dobrym fachowcem (bo to po jednym sezonie potwierdzam) tylko nie wyobra偶a艂em sobie czy wsp贸艂praca on-line przyniesie jaki艣 efekt. Ju偶 po kilku tygodniach wiedzia艂em 偶e by艂o to dobre posuni臋cie. Dostawa艂em konkretne plany treningowe z pr臋dko艣ciami dopasowanymi do rzeczywistej formy i modyfikowane wraz z jej wzrostem. Sta艂y kontakt mailowy i telefoniczny pozwala艂 na modyfikacje plan贸w w zale偶no艣ci od sytuacji zawodowej i 偶ycia osobistego. Najwa偶niejsze to 偶e przesta艂em sam kombinowa膰 i zmienia膰 za艂o偶enia w trakcie treningu. Wychodzi艂em na trening z gotowym za艂o偶eniem i wiedzia艂em co mam zrobi膰. Efekt, 偶yci贸wka w Maratonie poprawiona o 11 minut. Naprawd臋 polecam wszystkim kt贸rzy chc膮 uporz膮dkowa膰 swoje bieganie i podje艣膰 do zagadnienia bardziej profesjonalnie.

    z艂
  • Tomek, 37 lat, Bielsko-Bia艂a

    Bieganie to m贸j styl 偶ycia!

    Dzi臋kuj臋 trenerowi za przygotowanie mnie do mojego pierwszego w 偶yciu p贸艂maratonu, kt贸ry by艂 efektem niefartownego zak艂adu. Teraz wiem 偶e by艂 to najlepszy zak艂ad w moim 偶yciu. Trener nauczy艂 mnie, 偶e bieganie to styl 偶ycia i teraz nie wyobra偶am sobie tygodnia bez treningu.

    z艂
  • Marian, 36 lat, Warszawa

    Dzi臋ki trenerowi uda艂o mi si臋 z艂ama膰 3h w maratonie !

    Biega艂em od 6 lat, ostatnie 3 lata to ci膮g艂e pr贸by z艂amania tej magicznej bariery. Pr贸bowa艂em wielu metod, na pocz膮tku sam stara艂em si臋 by膰 dla siebie trenerem, potem korzysta艂em z plan贸w z ksi膮偶ek biegowych, potem z internetu. Wsp贸艂pracowa艂em tak偶e z innym trenerem poprzez internet, poprawi艂em si臋 w pierwszym sezonie ale kolejny przyni贸s艂 regres. Prawie si臋 podda艂em. W ko艅cu us艂ysza艂em o runningperformance.pl, nie by艂em przekonany 偶eby kolejny raz spr贸bowa膰 treningu w formie online. Jednak ch臋膰 z艂amania 3h zwyci臋偶y艂a i nawi膮za艂em wsp贸艂prac臋 i to by艂 strza艂 w dziesi膮tk臋. Dobrze dobrane pr臋dko艣ci, super u艂o偶ony plan i w pierwszym starcie p臋k艂a magiczna granica. Dzi臋ki trenerze!

    z艂
Skontaktuj si臋 z nami
Sk膮d si臋 o nas dowiedzia艂e艣:

Obozy biegowe
Prze偶yj z nami niesamowit膮 biegow膮 przygod臋!

Wyjazd na ob贸z treningowy to nie tylko bieganie ale te偶 艣wietna zabawa, sp臋dzenie czasu z niesamowitymi lud藕mi z r贸偶nych zak膮tk贸w kraju i nie tylko. Profesjonalna opieka trener贸w, zaplecze sportowe, pi臋kne tereny, znakomite hotele to sprawy kt贸re powinny zach臋ci膰 wszystkich mi艂o艣nik贸w biegania.

Tutaj poznasz najnowsze rozwi膮zania treningowe, poprawisz technik臋, poznasz metody szybkiej regeneracji, wzmocnisz mi臋艣nie i rozwiniesz swoje biegowe skrzyd艂a.